Baigėsi stovykla „Gamtos reindžeriai“

with Komentarų: 0

Tiek turėjome veiklos, kad nebuvo nei minutės pasidalinti! Skubame dabar – nuo rugpjūčio 19 d. sėkmingai startavo stovykla „Gamtos reindžeriai“. Čia sutraukėme net trijų regionų vaikus – vakarų Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos!O jau tos veiklos nors vežimu vežk! Pirmą dieną vyko susipažinimo žaidimai, įsikūrimas, tyrinėjimai prie Nemuno.

Antrą dieną lipdėme iš molio, mokėmės rišti mazgus, šaudyti ir t. t. O vakare aplankėme Gelgaudiškio pažintinį taką.

Trečią dieną vyko žygis. Apeitos Gelgaudiškio apylinkės, sužinota daug naujos informacijos.

Ketvirtą dieną Vykome į ekskursiją po Šakių rajoną. Aplankėme Zanavykų muziejų, Čekauskų etnografijos muziejų, miško muziejų, Lekėčių šaltinį. Čekauskų muziejuje patys gaminome skiedras stogui dengti! Popiet vykome į Novaraisčio valstybinį ornitologinį draustinį, prie Žemosios Panemunės piliakalnio ir į Plokščius. Plokščiuose skyrėme laiko pasivaikščioti po miestelį. Bridome Vaiguvos upės-gatvės vaga, apžvelgėme Kančių kelių kompleksą, užlipę “ laiptais į dangų“ nuėjome iki Šventaduobės.

Penktą dieną vykome į Varnių regioninį parką. Pirmiausia susipažinome su parko lankytojų centre. Po to mokėmės rašyti žemaitiškai. Praleidus pusdienį lankytojų centre ir papietavus vykome lankyti piliakalnių. Žinoma, ėjome ir per Sietuvos kūlgrindą! Oi čia būta emocijų! Vakarop aplankėme Medvėgalio piliakalnį ir teko vykti namo ilsėtis. Visų Varnių regioninio parko perlų pamatyti dienos neužteko.

Paskutines dvi dienas gamtos reindžeriai praleido Panemunių regioninio parko lankytojų centre. Čia gamino darbelius iš antrinių žaliavų, turėjo ekskursiją ekspozicijoje „Nemunas ir gyvenimas prie jo“, edukaciją „Atrask gyvenimo prie Nemuno ypatumus“, statėsi palapines, tyrė vandenį, kūrė laužą ir prie jo vakarojo!

O kas geriau suartina nei maistas? Valgėme tortus, saldainius, persikus, vynuoges ir kepėme ant laužo dešreles.!

Na, o paskutinę dieną papusryčiavome, susitvarkėme, pasidalinome arbūzą ir popiet teko atsisveikinti. Ne visam, o iki kitų susitikimų! Ypatingą ačiū tariame būrių vadams, stipriai prisidėjusiems prie sėkmingo stovyklos įgyvendinimo!